Nietypowe miejsce na wesele
Teoria – prosty przepis na przyjęcie doskonałe:
Znaleźć przyjazne i piękne miejsce.
Zaprosić ludzi których się kocha.
Ugościć potrawami i napojami które lubicie.
I… przetańczyć noc do pierwszych promieni słońca.
Ćwiczenia praktyczne – narzeczeni organizują wesele:
… przejechali setki kilometrów w poszukiwaniu idealnego miejsca na wesele, po nocach szperali w sieci, by ogarnąć wszystkie najnowsze trendy, skorzystali z pomocy sześciu wróżek, czterech tarocistów
i jednego astrologa. Zdołali się 17 razy pokłócić i 17 razy pogodzić. Nie spali po nocach, pracowali
w pocie czoła i oszczędzali każdy grosz odmawiając sobie w każdą środę aromatycznej cafe latte
z mlekiem ryżowym. Cztery razy zmieniali listę zaproszonych gości, cały rok układali menu, by zadowolić wszystkich… oraz siebie. Zrywali się w nocy z głośnym krzykiem, gdyż przyśniła im się ciepła wódka
na stole… Listę niepowtarzalnych doświadczeń można długo wymieniać.
Rozwiązanie – najpiękniej jest wtedy, gdy jest po prostu normalnie!
Można zrobić takie wesele, jakie chcemy.
Możemy odrzucić ciężar „powinniśmy, należy, trzeba”.
Można skupić się na dobrych emocjach i świętować ten wyjątkowy dzień!
Co to oznacza w praktyce?
– luźna atmosfera, która sprzyja spontanicznej zabawie, śmiechom i wesołej rozmowie,
– urozmaicona forma aktywności – można robić to, co chcemy, aby miło i ciekawie spędzić czas,
– obiekt wpisany w naturę – otoczony łąkami, lasami i stawem,
– trzy uzupełniające się strefy: kulinarna, taneczna oraz wypoczynkowa,
– duża przestrzeń rekreacyjna: leżaki, pufy, hamaki, ławki,
– smaczne, zdrowe i budzące ciekawość jedzenie,
– gwarancja wyłączności na cały obiekt wraz z terenem.
A jak wyglądają przyjęcia w Oczyszczalni Miejsce?
Zapraszamy do obejrzenia filmu i fotoreportażu – linki do stron:
https://vimeo.com/306848514
https://pokadrowani.pl/ulubione/oczyszczalnia-miejsce-slub-plenerowy-i-wesele-w-stodole
Informacje szczegółowe:
Liczba gości weselnych
– w piątki zapraszamy na kameralne wesela od minimum 70 osób,
– w soboty organizujemy większe imprezy od 90 do 120 osób,
– przyjęcie w formie dziennego pikniku pozwoli zwiększyć liczbę gości do 150 osób,
– w niedziele zapraszamy na spotkania w najbliższym gronie od 30 do maksymalnie 70 osób.
Z przyjemnością udostępnimy Państwu przestrzenie do zaaranżowania ceremonii zaślubin:
– pomost
– alejka nad stawem
– Szklarnia na niepogodę
Mamy wrażenie, że w takich okolicznościach przysięga małżeńska nabiera większej mocy
Można skorzystać z uprzejmości pań z Urzędu Stanu Cywilnego w Teresinie lub zdecydować się na ślub humanistyczny, albo zorganizować ceremonię religijną.
Wesele w nocy czy w dzień? – organizujemy dwa typy przyjęć weselnych:
Wesele nocne
Rozpoczyna się pomiędzy godziną 15:00 a 18:00, a kończy się nie później niż o 06.00 rano.
W ramach standardowej ceny zapewniamy 12 godzin obsługi:
– powitanie przyjeżdżających gości (nie wcześniej niż godzinę przed oficjalnym rozpoczęciem),
– obsługę podczas przyjęcia oraz
– pożegnanie gości (nie dłużej niż godzinę po oficjalnym zakończeniu).
Przyjęcie dzienne
Często zdarza się, że przyjęcie ma charakter bardzo rodzinny – wtedy Piknik Ślubny jest szczególnie atrakcyjną formą przyjęcia, gdyż sporą część zaproszonych gości stanowią seniorzy i dzieci.
Zapraszamy od godziny 12.00 do 24.00.
W ramach standardowej ceny gwarantujemy Państwu 12 godzin pełnej obsługi.
Wesela międzynarodowe
Mieliśmy przyjemność podejmować gości od Islandii po Republikę Południowej Afryki, od Kalifornii po Malezję.
To dla nas ogromna radość, iż goście z różnych krajów i kultur odnajdują się w naszych realiach. Dlatego też zapewniamy obsługę w języku angielskim oraz przygotowujemy potrawy wykorzystujące smaki kuchni z różnych stron świata.
Przygotowania do ślubu
Zapraszamy Parę Młodą do Nieba.
Aneks wypoczynkowy – umeblowana przestrzeń z dużym oknem wychodzącym na północ (optymalne światło do wykonania makijażu) służy do przygotowań przedślubnych (bezpłatnie dla Par, które u nas biorą ślub).
Nocleg dla Pary Młodej
Państwa Młodych zapraszamy do apartamentu o nazwie Niebo, który mieści się w budynku Rozpieszczanie.
Na powierzchni 100 m2 mieści się:
– pokój z łazienką dla Państwa Młodych (bezpłatnie),
– dwa pokoje 2 osobowe ze wspólną łazienką dla świadków/rodziców/bliskich,
– aneks wypoczynkowy z biblioteką.
Noclegi ze śniadaniem
Dysponujemy 38 miejscami w 19 pokojach dwuosobowych z łazienkami.
Jeżeli zaistnieje potrzeba zwiększenia liczby noclegów, to z dostawkami możemy pomieścić do 48 osób.
Dysponujemy także 3 łóżeczkami drewnianymi dla dzieci do lat 3.
Doba hotelowa kończy się o godzinie 10:00 – prosimy więc o opuszczenie pokoi w drodze na śniadanie.
Na śniadanie zapraszamy na godzinę 10:00 – podawane jest w Rozpieszczaniu – budynek wraz ze strefą wypoczynku służy do porannego wypoczynku.
Do godziny 12:00 goście weselni wyjeżdżają.
Przedłużenie porannego odpoczynku
Po śniadaniu nie zawsze chce się od razu wyjeżdżać!
Poranny odpoczynek to jeden z najbardziej miłych etapów wesela – proponujemy taką formę zamiast klasycznych poprawin.
Jest więc możliwość przedłużenia pobytu:
– przedłużone śniadanie – do godziny 13:00
– brunch – do 14:00
– obiad bufetowy lub grillowy – do 15:00
Wyżywienie
W naszej kuchni przeważają potrawy oparte na warzywach, ziołach i owocach sezonowych
z naszego ogrodu.
Owoce kupujemy w sadach, które stosują ekologiczne technologie – dbamy
o wysoką jakość produktów
i ich walory smakowe.
Pieczemy własne ciasta, robimy kiszonki, humusy, pasztety, warzywa i zioła pozyskujemy z własnych upraw permakulturowych lub od wybranych rolników.
W dni powszednie, przez cały rok gościmy korporacje, a w weekendy szkoły jogi i warsztaty rozwoju osobistego. Z tych względów nasza kuchnia wymaga dużego zróżnicowania. Przygotowujemy między innymi potrawy mięsne, wegetariańskie, wegańskie, witariańskie i bezglutenowe – typ diety nie powoduje wzrostu ceny talerzyka.
Dzieci do lat 3 bez opłat, do lat 12 za 50 % uzgodnionej stawki.
Ustalanie składu menu, a co za tym idzie wartości talerzyka następuje wspólnie z Parą Młodą. Na 45 dni przed datą wydarzenia, przesyłamy aktualny na sezon (wiosenny, letni, jesienny) zestaw potraw do wyboru. Para Młoda samodzielnie komponuje swoje menu. Staramy się pomóc z wyborze i polecić najlepszy sposób zestawienia potraw.
W ciągu 15 dni Państwo ustalają swoją wersję menu, a my ją wyceniamy. W ciągu tych 2 tygodni staramy się wspólnie wypracować optymalną wersję menu i jego kosztów.
Na 30 dni przed weselem ustalamy finalnie:
– skład menu i jego cenę za 1 osobę,
– liczbę gości,
– diety.
Gwarantujemy
Obfitość i różnorodność jedzenia, ale czasem wymagania naszych gości nie mieszczą się w tych granicach.
Staramy się zamieszczać takie propozycje, które wiemy, że sprawdzą się w warunkach przyjęcia weselnego.
Nie proponujemy dań, które musielibyśmy przygotowywać dużo wcześniej, a później odgrzewać. Większość pozycji zaczynamy tworzyć na kilka godzin przed przyjęciem. Na dzień przed wydarzeniem marynujemy mięso i gotujemy buliony.
Jesteśmy zdecydowanymi zwolennikami dobrego smaku, jakości produktu oraz „zero waste”. Staramy się przygotować taką ilość produktów, byście Państwo i Wasi goście byli syci, ale żeby nie zachodziła konieczność wyrzucania jedzenia.
Ostateczny kształt menu i jego koszt zależy od oczekiwań oraz potrzeb Pary Młodej i ich gości.
Koszt podstawowy tzw. talerzyka – w 2023 roku:
– przyjęcie nocne 420 zł/1 osoba,
– piknik ślubny 390 zł/1 osoba.
Koszt w 2024 roku – podniesiony o inflację (współczynnik CPI)
Co mieści się w koszcie podstawowym poza menu:
Miejsce do przygotowań przedślubnych dla Pary Młodej (gdy u nas jest ceremonia),
Pokój dla Pary Młodej,
Wyłączność na obiekt (Oczyszczalnia) wraz z otaczającym terenem,
Brak równoczesnego wesela w drugim (Rozpieszczanie) obiekcie,
Zadaszony taras (180 m2) z meblami,
Drewniany podest (180 m2),
Pomost nad stawem,
Strefa relaksu: hamaki, pufy, koce i poduszki, huśtawki,
Miejsce dla tortu weselnego oraz jego podanie
Miejsce do aranżacji ceremonii zaślubin,
Parkingi na 50 samochodów,
Dekoracyjne oświetlenie sali biesiadnej (światło białe i żółte),
Dekoracja roślinna na ścianach i suficie w obiekcie,
Drewniane prostokątne stoły,
Krzesła drewniane z miękkimi poduszkami,
Kompletna zastawa stołowa,
Kieliszki do win i wódek, szklanki do drinków i piwa,
Awaryjne zasilanie (agregat prądotwórczy),
Dyskretna, pomocna i sprawna obsługa kelnersko-sprzątająca,
Osoba koordynująca pracę zespołu kelnerskiego i kuchni,
Nadzór właścicielski,
Przechowanie tortu weselnego w chłodni,
Schłodzenie alkoholi do odpowiednich temperatur,
Własne, oparte na ekologicznych produktach wyżywienie,
Wyżywienie dostosowane do potrzeb dietetycznych gości / według wcześniejszych ustaleń
Usługi – dodatkowo płatne:
miejsce do przygotowań przedślubnych dla Pary Młodej (gdy nie u nas jest ceremonia),
wcześniejszy przyjazd gości weselnych,
przedłużenie wesela / pobytu gości,
alkohole mocne (wódka, gin, whisky) oraz lekkie (wina, cydry i piwa),
lemoniady w wielu smakach i wody chmielowe naszej produkcji,
bufet ciasteczkowy (candy-bar),
bar alkoholowy wraz z obsługą barmańską,
oświetlenie weselne – pakiet (girlanda przed budynkiem, oświetlenie grilla, napisy BAR i AMORE),
prezentacja filmów lub reportaży zdjęciowych,
obrusy i serwetki w kolorach bieli,
bieżniki na stoły w kolorze bieli i szarości,
ogrodowe podgrzewacze (piramidki),
noclegi ze śniadaniem,
poprawiny (obiad, brunch lub tzw. przedłużone śniadanie) – koszt ustalony w oparciu o menu.
Korkowe, jeśli alkohol nie został zakupione z naszej oferty.
Nie pobieramy opłat dodatkowych, gdy się pojawią:
Napoje gazowane (schłodzone lodem)
Soki owocowe (podajemy w karafkach)
Tort weselny (przechowujemy w chłodni, kroimy i podajemy gościom, nie stosujemy opłaty tortowej)
Dodatkowe atrakcje (fotobudki, cafebusy, animacje dla dzieci)
FIRMY ZAPROSZONE DO STAŁEJ WSPÓŁPRACY:
Florystyka/dekoracje (sugerujemy)
W oparciu o bardzo dobre doświadczenia, zaprosiliśmy do współpracy na wyłączność trzy pracownie florystyczne – zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z artystami:
www.novaflora.pl
www.izba-przyjec.pl
www.kwiatyimiut.pl
Wedding Planner (polecamy)
Jeżeli czują Państwo, że przyda się pomocna dłoń, by podołać wszystkim obowiązkom związanym
z organizacja przyjęcia – rekomendujemy:
www.zwadowski.pl
www.kamieniecka-wedding.pl
www.takinaczej.pl
www.yourperfectwedding.pl
Muzyka i oświetlenie sali tanecznej (polecamy)
To jeden z głównych elementów tworzących atmosferę przyjęcia.
Opłaty za tantiemy (np. ZAIKS) są postronnie ekipy muzycznej.
Poniżej przedstawiamy Państwu osoby, które wzbudziły w nas uznanie.
DJ-e:
Marek Szwelengreber – DJ Szwelek: tel. 501 101 444
Tomasz Nowakowski – DJ novaQ: tel. 724 206 000
oraz 3 grupy zrzeszające wielu świetnych djów:
– panowieodmuzyki.pl
– weselni wojownicy – djdowynajecia.pl
– gentelmeni dobrej zabawy / wodzirejplus
Zespoły muzyczne:
Drobne prezenty dla gości weselnych (polecamy)
Denice Doreng tel. 509 780 782
Często Państwo Młodzi pragną obdarować swoich gości
w podziękowaniu za wspólnie spędzone chwile w tak ważnym dla nich dniu.
Zapraszamy Państwa do zapoznania się z ofertą podarunków, które wykonujemy ręcznie, z naturalnych produktów
(ofertę przesyłamy do osób zainteresowanych).
Prezenty są ekologiczne, ciekawe i spójne z miejscem
w którym odbywa się Państwa przyjęcie.
Istnieje możliwość zamówienia indywidualnego projektu.
Nasi pracownicy z przyjemnością przedyskutują, a następnie zaprojektują i wykonają podarunki.
Barman (wyłączność)
Andreas Doreng tel. 515 129 663
Dużym powodzeniem na przyjęciu cieszy dobrze zaopatrzony bar (ciekawy architektonicznie bar to industrialna przyczepa z neonowym oświetleniem) obsługiwany przez sympatycznego barmana.
Ciekawe, kolorowe drinki (też bezalkoholowe) oraz możliwość wspólnego tworzenia nowych sprawia, iż przy naszym barze gromadzą się liczni goście.
Nasz barman swój warsztat opiera na naturalnych produktach, które wcześniej sam przygotowuje (soki, syropy, wody chmielowe, oskoły, podpiwki, kwasy, itd.).
Doświadczenie wskazuje, iż zatrudnienie barmana na przyjęciu zdecydowanie obniża koszty związane z alkoholem, sokami, napojami gazowanymi.
Mistrz Ceremonii – ślub humanistyczny (polecamy)
www.slub-humanistyczny.pl tel. 795 147 459
www.slubysymboliczne.pl tel. 697 800 439
www.slubhumanistyczny.com tel. 509 067 967
Plenerowy ślub katolicki (wyłączność)
www.slubywplenerze.com
Reportaże / zdjęcia / video (polecamy)
https://www.gabrielgmurczyk.com/blog/miejsce-oczyszczalnia-wesele-stodola-wszystkich-swietych
https://www.lmfoto.pl/blog/2019/04/stodola-wszystkich-swietych/
http://ewalenabrzozowska.pl/slub-stodole-wszystkich-swietych-zwana-oczyszczalnia-k-k/
https://studiosorelle.com/ola-i-adam-reportaz-z-boho-slubu-greenery-w-oczyszczalni-zwanej-stodola-wszystkich-swietych/
https://paparazzo.pl/julie-john-stodola-wszystkich-swietych-zwana-oczyszczalnia/
https://emiliaandvalentin.com/pl/wesele-w-stodole-zwanej-oczyszczalnia/
https://thesnapshots.pl/stories/slub-plenerowy-wesele-w-stodole/
https://podswiatlo.pl/oczyszczalnia-miejsce-stodola-wszystkich-swietych-niebanalna-magiczna-sesja-slubna-w-klimacie-slow-life/
https://martailardophotography.com
oraz przypominamy o 2 linkach z początku naszej oferty.
Mamy nadzieję, że wszystkie powyższe informacje okażą się pomocne w podjęciu decyzji
o lokalizacji Państwa przyjęcia.
Organizujemy również wesela typu slow wedding, zapewniamy miejsce na jogę i miejsce na warsztaty.
Dziękujemy za zainteresowanie Oczyszczalnią Miejsce
i serdecznie zapraszamy.
Witold Czarnocki tel. 602 767 585